Descarga

Fecha de realización

agosto 2016

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Escalarre, Catalunya (España)

Sortida en BTT gens complicada a excepció de la distancia i del desnivell acumulat.

Primer desde Esterri ens dirigim a Montgarri per la carretera C-147, no hi ha gaire transit, però son 18 km d'asfalt fins al Refugi del Fornet.

Del refugi a Montgarri es pista amb lleugera pujada i despres de Montgarri a Beret es també pista amb trams amb una mica més de desnivell.

A Beret ens enfilem per les pistes d'esquí fins al punt més alt, l'ultim tram es una mica complicat ja que son pendents del 20% amb pedra suelta i patina força. Després baixarem fins al port de la bonaigua per les pistes d'esquí. Es per pista, però amb pendents molt pronunciades (trams del 30%) i costa frenar la bicicleta.

Un cop al port jo he baixat per carretera fins al Bosc del Gerdar. Desde aquí es baixa per corriols i pistes de montanya molt entretingudes fins a la carretera que va de Valencia d'Aneu a Son.

Després ja només cal tornar a Esterri.