cerca de Camprodon, Catalunya (España)

10-Juliol-2010. Sortida en Btt. Ruta exigent de 70 km. I 2000 metres de desnivell. Hem sortit de Camprodon a ¼ 9 matí en direcció a Font Rubí, hem pujat fins el Coll d’Ares, i ens hem endinsat en la Catalunya Nord direcció a Torre de Mir (bona vista), seguim carenant per la zona fronterera fins arribar al Coll Pany, aquí agafem una pista que ens porta fins a Espinavell. Una vegada omplim els bidons i fem un petit descans, ens preparem per iniciar la pujada de la Collada Fonda (13 km de pujada sense llocs per recuperar-te), Una vegada arribem al coll, agafem la pista per la Collada Verda fins arribar a Molló, i d’aquí tot baixada per la carretera fins al lloc de sortida Camprodon. Hora d’arribada als cotxes ¾ 4 tarda.
Una vegada més agrair el bon gust d’en Pere Mercader a l’hora de immortalitzar els moments tan especials que vivim en aquestes sortides.

La ruta d’avui ha estat força exigent, sort que la calor no ens ho ha fet més difícil....... La colla ha funcionat bé, en Pere com sempre, en Jordi, l’Enric i jo hem aguantat, però la Teresa ha donat una mostra d’esforç i patiment digne d’admiració. Salut i fins la propera.

• Foto de idgarreta

idgarreta 21-feb-2016

Hola, soc l'encarregat d'organitzar sortides amb uns amics 2 cops l'any i estic buscant ruta pel proper 14 de maig i la ruta que has pujat s'ajusta a la distància i desnivell que estic buscant (Camprodon-Coll d'Ares-Espinavell-Collada Fonda-Collada Verda-Molló).
    Una pregunta, és molt pistera?
    La darrera sortida llarga que vam fer és la Cabrerés 2013, si no l'has fet te la recomano (74k i 1800d+), disfrutareu.
    Moltes gracies,
    David

• Foto de Fitor

Fitor 22-feb-2016

Bones.
    Certament es una ruta molt pistera .. tot i això hi han un parell de trams que son força tècnics .
    El Cabrerés l'he fet varies vegades . Pero ultimament no vaig a rutes organitzades .... tothom va a competir i m'estimo mes anar al meu rotllo.
    Cada estiu preparo ruta de 4 o 5 dies fora de Catalunya. Aquest any portaré a la colla per la zona del Cervino ( Suissa). Si mai t'animes a fer Alps ... No dubtis en demanar-me información.
    Salut i molta bici ¡¡¡

• Foto de idgarreta

idgarreta 22-feb-2016

Moltes gràcies.
    Prenc nota de la ruta per Suissa
    Si nosaltres també fem rutes amb GPS així disfrutem de la sortida.