Fecha de subida 17 de agosto de 2014

Fecha de realización agosto 2014

cerca de La Zona Residencial del Golf, Catalunya (España)

Ruta BTT dura i feixuga, que ens porta desde el Golf Cerdanya fins al Llac de Malniu.
La ruta la dividiría en tres parts:
1ª part: Larguíííísima pujada de uns 17km i desnivell acumulat d’uns +1.100m., amb un 60% de pista asfaltada.
2ª part: Visita al Llac de Malinu. Hi arrivem carregant la bici, a través d’un fantàstic corriol no ciclable durant la major part del seu recorregut. El resultat val la pena, ja que l’entorn és senzillament fantàstic. No obstant, vam arrivar sobre el mig día, i l’acumulació de gent provocava massa xivarri…millor arribar ben d’hora.
3ª part: Descens final. Llarga baixada, que degut al terreny força pedregós es fa un pel ingrata. No obstant, és en aquesta última part a on podem gaudir d’unes vistes increíbles, que fan que tot l’esforç de la pujada hagi valgut la pena.
Vam fer dues parades tècniques. La 1ª al Bar de l’estació d’esquí de Gils (veure waypoint) per fer unes begudes i un café, i la 2ª parada a Bolvir (veure tb waypoint) per fer unes cervecetes!
Ruta recomenable per aquells que estiguin ven habituats a l’esforç de la BTT…en cas contrari, millor agafar el cotxe, pujar fins a dalt, i caminar el corriolet fins al Llac, jejeje

Bar Cal Sabaté

Malauradament, l'indret i el servei no van ser del tot afins al nostre gust