Fecha de subida 6 de octubre de 2012

Fecha de realización octubre 2012

cerca de Caldes de Montbui, Catalunya (España)

Desnivell acumulat + real (calibrat): 1.400m.
Ruta molt completa que recorre l'entorn muntanyós dels termes municipals de Caldes de Montbuí, St. Feliu de Codines, St. Quirze Safaja, Gallifa, Castellar del Vallès i Sentmenat. Bona part de la ruta transcorre per les cingleres de Gallifa, enfilant-se fins el santuari de St. Sadurní de Gallifa, des del que es gaudeixen unes vistes espectaculars. De baixada, hem passat a pocs metres del Castell de Gallifa i del Puig de la Creu, que no hem pogut visitar per manca de temps. La ruta no presenta pendents excessivament forts, si bé el desnivell acumulat final és notable (1.400 m aprox.). Molt recomanable, però calen unes quantes hores si es vol aprofitar bé per veure tots els indrets d'interès propers.
parquing

Caldes de Montbuí

Ruinas arqueológicas

Castell de Gallifa

Camino

Cim de les Àligues

Caldes M.-St. Feliu C.-St. Sadurní Gallifa-Castellar V.-Sentmenat-Caldes (061012)
refugio

Sant Feliu de Codines

Sant Feliu De Codines
cima

Sant Sadurni de Gallifa

Camino

• Foto de Carles Facundo

Carles Facundo 29-oct-2012

Hola, voldría saber si la ruta és bàsicament per camins amples, o si fa moltes trialeres, som amants de l'enduro i ens agraden molt els corriols. Moltes gràcies. Carles.
    PD:et deixo enllaç del nostre blog per si t'animes algún dia.

• Foto de mparaira

mparaira 31-oct-2012

Hola Carles,

Aquest ruta és completeta i molt maca, però més que res des del punt de vista paisatgístic, sobretot pels espectaculars cingles de la zona de Gallifa. Però la veritat és que la major part del trajecte transcorre per pista i no hi ha massa corriol. Pel que em dius que us agrada, us recomano la Prehistòrica de La Roca del Vallès (en tinc diverses variants penjades), el DragonKhan a la zona de Dosrius (també tinc penjada alguna ruta que hi passa) i la Tramunbnike entre Olot i Girona, plena de corriols i trialeres.
    Salut i força al pedal !
    PD. gràcies pel link al blog.