Dificultad técnica   Fácil

Fecha de subida 5 de marzo de 2009

Fecha de realización marzo 2009

6,3

cerca de Rebordanes, Galicia (España)

Saimos de Tuy pola depuradora e a ponte Romana do Louro, encaramos hacia Salceda. Atravesamos varias canteiras en producción de considerables dimensions e xiramos buscando o río por Caldelas de Tuy. A volta pola beira do miño ata a desembocadura do rio Louro, non ten desperdicio.

• valdolouro 29-mar-2009

Estupenda ruta para os que estamos un pouco fondóns, moi fácil. A única dificultade çe a subida ao Monte das Penizas de apenas 178 metros de altitude e que se fai por asfalto. Nela pódese ollar de primeira man dúas das cousas máis características da nosa bisbarra, o río Miño e as canteriras de granito. Xa me queda archivada como ruta comodín porque que pasa perto da miña casa. A verdade e que levaba anos facendo o sendeiro do Miño e estábao facendo mal tanto no inicio coma no final, pérdéndome unha das parte máis bonitas. Nunca é tarde.

• alexbaiona 14-dic-2015

Hice esta ruta un día lluvioso y me gustó bastante. Es fácil, pero cuidado, hay que estar medianamente en forma para hacerla. Vamos, yo entiendo que alguien que esté fonón, no hace ni la cuarta parte. Tal vez la única pega es que me despisté un poco al pasar por la segunda cantera porque me dio la sensación de que el camino se había alterado, pero como llovía y había muchas máquinas trabajando tampoco estoy muy seguro . Al salir de allí hay un tramo con mucha maleza donde el camino no está muy claro. Aconsejo hacer esta ruta un día festivo porque hay muchos camiones y excavadoras moviéndose por la zona y son un peligro. Además para que no os soprendan las voladuras. La vuelta es muy agradable.