Descarga

12 de mayo de 2010

Fecha de realización

mayo 2010
Sé el primero en aplaudir
Comparte
-2 m

cerca de l'Ametlla de Mar, Catalunya (España)

Bonica "Duatló". Sortim de La Cala en direcció a l'Hospitalet vorejant el lateral de l'Autopista. Passat el Coll de Balaguer, a l'alçada de l'àrea de servei, agafem el camí de pujada a la Portella. El primer tram és dur però ciclable. Els darrers 500m. d'ascens s'han de fer a peu. Tot seguit una baixada molt xula tot i que prou tècnica. Després trenquem a l'esquerra per remuntar de nou cap al Coll de la Basseta. Fem el descens cap al Barranc del Taix. Omplim d'aigua i els bidons i recorrem el barranc de Senen i l'Estret de Cadarneroles fins La Cala.

• Foto de pioletcatala

pioletcatala 28 dic. 2011

Ostres Serafí, la faré servir quant vingui uns dies a La Cala.
    M'ha fet gracia trobar tracks de gent de La Cala i no he pogut aguantar la temptació de fer elcomentari.

Una abraçada i a pedalar.

Jordi Caso Samarra.

• Foto de Pep Lonely Rider

Pep Lonely Rider 15 dic. 2015

Vaig tenir l'oportunitat de fer aquesta ruta aquest estiu passat, no exactament però molt semblant i la veritat que per les meves condicions físiques i tècniques va ser dura de collons, espero que ara que me'n vaig a viure a Les Tres Cales pugui repetirà, pedals i salut! !!