• Foto de CORNEIRA ENXEBRE

Fecha de subida 3 de junio de 2013

Fecha de realización junio 2013

9,1

cerca de Ribadavia, Galicia (España)

Apaixonante percorrido por unha das máis fermosas zoas da comarca. A ruta parte de Ribadavia, pasando por Pena Corneira e baixando por Leiro. O mellor, nalgún tramos sería máis doada de facer en senso contrario. Trata de evitar, na medida do posible, estradas. De feito, evitaríanse moitos tramos si algúns carreiros estivesen transitables. Magoa da cantidade de pistas, carreiros e camiños que falta de uso se perden para sempre. Son eses carreiros que descorren por paraxes apartados e onde a vexetación e os arbores caídos rematan por borralos. Se algún día, calquera asociación de ciclistas de montaña ou camiñantes se propuxera recuperar algunha destas rutas, gustaríame participar.

• estaslongo 10-jun-2013

La ruta es preciosa, aunque, el camino no está de todo claro. Algunas de las cuestas se hacen imposibles. El entorno es espectacular.

• Foto de supermoi

supermoi 13-mar-2016

La hemos hecho esta mañana Marzo 2016. Muy buen estado de los caminos en todo el tramo. Acompaño el tiempo. Trazado exigente pero preciosa. Muy recomendable.

• angel.anxo 19-mar-2018

Realizada desde La pena y en sentido contrario con una variante desde Carballeda a San Cristovo. En Leiro y después de comer Pulpo subimos tb a Lebosende por carretera, por la digestión y por atajar q estaba día de chaparrones. Ruta muy chula y creo q más ciclable en este sentido, recomendable