• Foto de cuspedriños

Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 24 de junio de 2012

Fecha de realización junio 2012

cerca de Marcón, Galicia (España)

Partimos polo sendeiro do Lérez, facendo a ruta completa. Na ITV de Bora iniciamos o ascenso polo monte da Soldada ata chegar a Vilanova, e a continuación ascendemos por os Palleiros ata a Chan da Batalla, para achegarnos ó monte Arcela, onde xiramos para baixar a Cuspedriños.

Cuspedriños é un lugar encantador do concello de Cotobade, de nome sonoro e chocante, que mesmo se presta a burla, pero a mín encántame. A aldea ten varias particularidades, vistas panorámicas da ría de Pontevedra, unha carballeira cun curro, una pequena igrexa e sobre todo a feira.

Os postos de pedra dan noticia do esplendor dunha antigua feira que se rememora na actualidade, nunha acertada iniciativa. Traxes de época fannos retroceder ata mediados do século pasado onde esta feira tiña moito pulo.

Dende aquí aproveitamos unha senda marcada para acadar Viascón, onde facemos outra rutiña marcada, para despois cruzar hacia o campo de futbol de Tenorio. Como colofón, cruzámolo Lerez pola ponte colgante para pasar á zona de Xeve, ata rematar polo campo de tiro.