8,4

cerca de Horta, Catalunya (España)

Sortim dels "Mistos" direcció a Torre Baro, Coll de la Ventosa, Forat del Vent, Pas del Rei, Font Groga, Coll de la Vinyassa i fem unes trialeres que ens deixen al Baixador de Vallvidrera, fem parada al Aire per esmorzar, seguim per la pista del Pantà, pugem fins a la carretera de Molins de Rei, la creuem i seguim per pista fins a Sant Pere Martir, agafem la carretera de les aigües i ja només fala fer una trialera que ens deixa a prop de la Ronda de Dalt i tornar" els Mistos"

IBP 43

Salimos de los "Mistos" dirección en Torre Baro, Coll de la Ventosa, Forat del vent, Pas del Rei, Font Groga, Coll de la Vinyassa y hacemos unas trialeras que nos dejan al Apeadero de Vallvidrera, hacemos parada en el Aire para el desayuno, seguimos por la pista del Pantano, subimos hasta la carretera de Molins de Rei, la cruzamos y seguimos por pista hasta Sant Pere Martir, tomamos la carretera de las aguas y ya sólo falta hacer una trialera que nos deja cerca de la Ronda de arriba y volver "los Cerillas"