camo

Fecha de subida 7 de mayo de 2013

Fecha de realización mayo 2013

7,7

cerca de Joanetes, Catalunya (España)

Segona etapa de la Girolot, sortim de la casa rural del Ferres, i a poc de pedala, comença el calvari, la pujada a St Miquel de Castelló, primer pista fent corbes amb molt desnivell, desprès s'espatlla, i es difícil poder pedala no per l'estat de la pista, si no per el fort desnivell, desprès es converteix en corriol que es pitjor, ja que es ple de pedres i pujada, arribem al santuari de St. Miquel de Castelló, un lloc amb molt bona vista a la vall d'en Bas i la cinglera de Falgars, continuem per pista fins a Falgars, desprès de uns mts de pista asfaltada, la deixem per pujar per una pista amb força pujada i pedres, però ciclable, fins al Coll de Fajols sota o al costat del Puig de la Bastida, aquí per corriol amb pujadetes però tendència o majoria de baixada fins a la pista que ens porta per sota del Pla d'Aiats, abans d'arribar a la carretera de Cantonigros, deixem la pista per agafar un corriol de baixada divertit que ens portara al Pont de la Rotllada, sota Cantonigros, seguim uns pocs mts de carretera i agafem una pista a la dreta i al cap de un tros em de agafar un corriol o pista perduda a la dreta, aquí jo si o sàpigues no faria aquest tram i continuaria un tros i agafaria la pista asfaltada fins a St. Julià de Cabrera, el corriol que agafa la Girolot per arribar a St. Julià es bastant dur i no te molta gracia no te gires bones vistes, les te millor la pista, però be...cadascú trii, un cop arribats a St. Julià, continuem pujant per la pista asfaltada fins el collet de St. Julià aquí marxem a l'esquerra un tros i deixem la pista per marxa a l'esquerra per una pista de forta baixada i desprès per corriol algun tram poc ciclable i la majoria bo i divertit fins a la carretera de l'Esquirol a Cantonigros la travessem i continuem per una pista fins l'Esquirol.
La ruta la part mes complicada es la pujada a St. Miquel de Castellò, que ens pot deixar tocats per tota la ruta.

• Montseta83 16-feb-2014

WARNING!!

Aquest cap de setmana hem fet la ruta i hem conegut el propietari per on passa el primer tram del segon dia (aquell que fa tanta pujada) El propietari està molt enfadat i ha tancat els accessos amb candau i no està disposat a negociar amb cap organització per accedir que la ruta passi per la seva propietat. Ha decidit tancar els accessos amb candau fa uns quatre mesos degut a alguns mals usos com ara deixar portes obertes, problemes amb gossos de caçadors... En definitiva, que tots els tracks penjats fins a data d'avui us portaran per aquesta propietat. Enlloc de passar per aquí ens han dit que s'ha de voltejar per les comelles fins accedir al GR. Podeu mirar si bike+ ja té la ruta actualitzada.
    A disfrutar!!

• Foto de Dimas

Dimas 23-feb-2014

L'hem fet aquest cap de setmana, una aventura molt recomanable!! Hi hem fet alguna variant, com la que esquiva el camí privat de la segona etapa, aquí ho expliquem millor: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=6206786