agfranco

Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 1 de mayo de 2011

Fecha de realización mayo 2011

cerca de Santa Comba, Galicia (España)

I Ruta en BTT "Terra de Xallas" organizada polo Concello de Santa Comba. Trazado e sinalización casi perfectos (lástima ese montón de terra no medio dun camiño que provocou máis de un accidente). Primeira metade moi fácil con media superior ós 20Km/h. Tras dous pasos consecutivos sobre o rio, comenzan as dificultades pero sin chegar a maiores. Precioso ascenso ás Minas de Varilongo con posterior descenso "complicado". Noraboa á organización esperando unha segunda edición.

• Monglor 03-may-2011

lo del grado de dificultad fácil, habría que pensarlo. Como mínimo media.

Desde aquí me enhorabuena a la organización.

• Foto de agfranco

agfranco 03-may-2011

Bueno... Por aquí decimos que cada un fala da feria según lle foi nela. Por suposto, os datos son os que marcaba o GPS, pero a valoración é persoal, E eu, que son cicloturista de carretera, non pasei demasiados apuros pra terminar.

• Foto de danielisa

danielisa 04-sep-2011

Bueno, yo la acabo de hacer y mi opinion es que los primeros kilometros son faciles, pero despues se empieza acomplicar por lo que yo pondria dificultad moderada sin dudarlo.
    De todos modos gracias por el track.

• inthepool72 04-sep-2011

Moitas gracias por compartila ruta, case sen asfalto como me gustan a min, pero o de recorrido facil e excesivo dende o meu punto de vista.
    Eu poñeria de moderado para arriba....

• Foto de agfranco

agfranco 04-sep-2011

Como xa dixen máis arriba, éstes son comentarios moi subxectivos: Eu comento como me foi a mín (non sei ós demáis)... Igual tiven un bo dia, je, je... De tódolos xeitos, como tampouco quero inducir a erro a quen teña pensado facela, con cambiar a calificación, aarreglado.
    Aproveito a ocasión para invitarvos a que vos apuntedes á I Volta MTB "Terra Neria", organizada polo Concello de Cee e na que colabora o Club Ciclista Cee. Tedes información en: www.facebook.com/clubciclistacee