Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 1 de febrero de 2013

Fecha de realización enero 2013

cerca de L'Alcúdia, Valencia (España)

IBP: 57 BA*
Desn. de pujà acumulat: 782m
Temps en moviment: 3 hores i 19 minuts
72 % BTT / 28 % Carretera

Rutal fàcil moderada, en la que eixim direcció Benimodo per a fer tres sendes per el camí de la parra. En la senda 2, que es de baixada, encara que dalt de la bici veus vindre algún desnivell que no veus el final, tirar sense por que no son difícils de superar i son molt divertits. De ahí, tornem a la garrofera per la pista que passa per la casa del cabrer i d'ahí anem a buscar la senda del barranc del pernil. I des d'ací, una barretxa de sendes per la garrofera i cap a casa.

Com a nota, dir que cada vegada que se creuen les linies del trak, hi ha que continuar recte.
En el camí de Benidorm, marcat amb waipoint, en la primera passada se gira per la senda dels bots i en la segón se continua recte per a buscar la senda PicaPica.

Una volta sense ninguna complicació i divertida per la cantitat de sendes que se fan.