Norbtrex

Fecha de subida 7 de febrero de 2017

Fecha de realización febrero 2017

5,5

cerca de les Forques, Catalunya (España)

De nou tenim de punt de sortida el pavelló de Vilafant. Ruta senzilla, sense cap dificultat, amb un parell de baixades prou divertides. Tot per pista excepte el tros d'Avinyonet a Llers, i el creuament del nucli de Vilafant on cal creuar la N-260 i després, a l'alçada de l'ajuntament, cal seguir el carril de vianants/bicicletes fins passada la piscina municipal.

Si es vol evitar anar fins a Llers a 1 km aproximadament d'Avinyonet, seguint la carretera, hi ha un recorregut del centre BTT marcat en blau a dreta, que enllaça amb l'inici de la baixada del primer tram i que ens permet tornar a Vilafant escurçant el recorregut.

Atenció ja que és un recorregut on la tramuntana es fa sentir en gairebé tots els seus trams. El tros de a pedrera cada cop està més menjat i amb els anys s'ha anat modificant el recorregut de la pista amb tot de caminets que porten a les zones d'extracció.