Fecha de subida 12 de noviembre de 2016

cerca de Vilanoveta, Catalunya (España)

Bona excurció, 4h xino-xano, paran a veure moltes coses interesants. He anat a Sudanell a buscar el canal de Serós i cap a Utxesa. A l'alçasa de Torres he girat a la esquerra per anar al tossal de Carrassumada on hi ha una ermita, un memorial de la Guerra Civil i molt bones vistes, tan a un canto com a l'altre. Despres he tirat cap a Utxesa per l'altra banda, Camí no tant planer com fins ara,(tret de la pujada a Carrassumada) on em vist una cabana de volta i un enjub, una mena de cisterna de pedra. Despres em arrivat a Utxesa per la banda de baix, he gaudit de les vistes i seguidament he anat cap a Torres de Segre, d'alli tiran per la bora del riu fins a trevesar-lo. l'aigua pasava per damunt de la pasarella, normalment no passa aixó, i cap a casa. 4 horetes paran moltes estonetes. Ha estat una ruta molt agraida. Us la aconsello. Salut i Pedals.

Forats d'amatralladores

Vista dels pescadors

Silo

Panorama

Punto de observación de aves