Descarga

Fecha de realización

mayo 2022

Filtros Avanzados

Filtra por mes o fecha de grabación. Encuentra rutas solo de personas a las que sigues.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Filtros Avanzados Filtros Avanzados
Comparte

cerca de Rocallaura, Catalunya (España)

Concentrat de senders de Rocallaura amb sortida davant de l'Antic Balneari de Rocallaura.
En aquest track trobareu els 6 senders de baixada de Rocallaura.

Comencem per pista per fer el primer sender i més fàcil de tots, Carboners, sense cap dificultat tècnica i només un salt al final. Aquest sender es pot fer pujant també.
Tornem a pujar per la mateixa pista per fer el Sender Manantial, un descens sense cap dificultat tècnica, ràpid, molt divertit i amb un flow que us encantarà. El trobareu just al costat del niu de metralladores de la Guerra Civil, a l'esquerra.
A baix, creuem la carretera per la rotonda i entrem al pàrquing del nou Balneari de Rocallaura. Al final, pugem fort i per sender fàcil i arribem dalt de l'antena. Durant la pujada ens anem creuant amb el Sender Solana. Ull als encreaments, on sempre haurem de seguir recte.
A dalt de tot, agafem una pista plana per fer el Sender Endurollaura: curt i amb uns bons peralts i salts naturals que us encantaran. Al final, pugem per un tram curt de pista asfaltada i tornem per pista plana altre cop a l'antena d'abans, per baixar un dels senders més treballats (salts i peralts) de la zona. Parlem del Sender Solana, que us deixarà al punt d'inici on teníeu el vehicle aparcat.
Creuem la carretera i tornem a pujar per la mateixa pista inicial per fer el nou Sender 261010, el més tècnic de la zona, amb passos i salts complicats, però sempre amb alternativa "chicken line". S'agafa just pel costat dret del niu de metralladores. A baix, podreu entrar a les noves dues messetes, abans de creuar el camp de fútbol sempre per darrere la porteria. Tornem a pujar la mateixa pista, per fer, segurament, el millor corriol de la zona, el Sender Búnker. El trobareu un cop passat el niu de metralladores anterior, que us quedarà a l'esquerra seguint recte per un sender que s'endinsa dins el bosc.
Un cop a baix, es passa per les dues messetes i ja podeu accedir a la terrassa de l'Antic Balneari de Rocallaura per fer una cervesa al seus sofàs a l'aire lliure.
Si us agrada o teniu més ganes de canya, proveu la ruta "Maldanell Vallbona", o qualsevol altre track del nostre Wikiloc.