cerca de Conesa, Catalunya (España)

Gracias a bttmanía pudimos disfrutar unos cuantos btterus del vendrell de este mix de senderos y trialeras que discurre por un paisaje espectacular por su belleza, es una ruta de puro disfrute a pesar de que tiene bastante desnivell, pero que a nadie acabará defraudado.

• Foto de albert0

albert0 24-nov-2013

Gran ruta, la trialera final de traca i mocador.

• Foto de Rikibici

Rikibici 06-dic-2013

Ruta Molt recomanable!
    Molt divertida per la quantitat de senderes netes, sense pedra solta, on hi disfrutem els que ens agraden les senderes i els que no, ja que totes elles son 100% ciclables excepte la última, arribant a Conesa, que requereix un alt nivell tècinc en mes d'un tram.
    Quasi tot el recorregut discorre enmig del bosc, amb molta hombra i per tant recomanable també a l'estiu.

Les pujades en general son comodes de fer, tot i que la sendera de pujada a Segura el cansament ens obliga a empenyer la bicicleta.

Gràcies per aquesta preciosa ruta!

• nautinet 02-sep-2017

La ruta promet i es mot guapa, pero a data d'avui els corriols estan impracticables per la quantitat d'arbres caiguts durant l'hivern i que ningu s'ha ocupat de netejar. L'hem hagut d'abortar perque s'ha convertit en un calvari, cada cinc metres haviem de baixar de la bici per saltat els arbres o buscar pasos alternatius, a les dues hores de ruta nomes haviem aconseguit fer 15km. Esperem que les autoritats competents s'ocupin de netejar el corriols i aixi fer-la amb condicions