cerca de Montardit, Catalunya (España)

Ruta fisicament dureta, ja que els 32 km primers es van guanyant metres molt rapidament,uns 1900+...on gaudirem d'unes vistes molt gaupes...
en moviment ha costat 5:15 h.
Sortim de Montardit per corriols de la vall del siarb pujant direcció a puigforniu, anirem seguint una ruta de btt marcada, la nº7, aquest tram es duret on hi ha unes rampes exigents,tornarem a baixa, el segon tram fins a vilamur tambe es bastant pendent, anirem per les Collades fins a les pistes d'esqui de port aine, cota 2000, d'aqui pujarem fins al pic de l'orri a 2440m, aquest tram tambe es duret...
A partir d'aqui la ruta ja es mes rodadora, baixarem una estona pasant pel refugi de comes fins arribar al port del canto, d'aqui anirem fins a la font d'arminyana, aqui agafarem un corriol fins a sortir a un camp i d'aqui a la pista que ens portara fins a puigforniu, repetirm un petit tram del inici de la ruta en direcció contraria, per anar a buscar la trialera del bosc de tornafort, l'ultim tram de la trialera es bastant tecnic, ja que hi ha moltes pedres, pero divertit si esteu acostumats a fer trialeres...