El_Drac

Fecha de subida 10 de julio de 2016

Fecha de realización julio 2016

9,2

cerca de Sant Climent de Llobregat, Catalunya (España)

Sortida circular Sant Climent – Radar La Morella – Sant Climent

KM (38) Desnivell (941) IBP (86)

Avui la ruta ha sigut duríssima: la intenció era matinar una mica per a pujar fins el radar de la Morella, i dinar de tornada a casa.
No son molts Kms, però per a estalviar-m’he el puja-baixa de la zona d’aproximació final, he provat improvisadament amb el GR92... que ha resultat no ciclable: moltes, però moltes, pedres grosses mig soltes, que fan que no es pugui avançar més de pocs metres sense fer peu. Al final, una caminada.

RECORREGUT:
Deixem el cotxe al polígon de St.Climent.
Enfilem per pista capa Can Bori i la Roca Selena per anar a petar a la Ctr.de Begues. Son uns 5Km al 5% per anar escalfant cames.
Seguim carretera amunt 1.5Km lletjos, per a sortir cap a una pista que anirà pujant i baixant. A la vora de Begues fem un petit deivertimento per dins el bosc (força assequible) que ens tornarà a la pista del GR92, on tirarem amunt cap a Les Agulles.
Poc després de passar-les, en lloc de rodejar la Morella per la dreta, decideixo ‘fer drecera’ seguint pel GR92 (que sobre el mapa és més pla): gran error si voleu seguir a sobre la bici. No és ciclabe com a mínim, per a mi); això si: les vistes son fantàstiques. Jo, aquí he començar a pagar la calor de Juliol, que després m’ha fet passar comptes.
El corriol ens deixarà de nou a la pista que hem abandonat, a 1Km del Radar. Avui no he pujat, perquè em pensava que era vallat, i perquè sinó em quedava sense dinar ;-)
La tornada l’encaro tot travessant l’abocador del Garraf per a després pujar direcció el camp de tir, i apretar baixant el Purgatori. Avui gairebé cap corriol i molta pista, sense dificultats tècniques.
Seguim cap a La Sentiu, i aquí m’ha tocat patir de valent perquè la calor era insuportable. Bàsicament, enfilo direcció Bruguers i Can Amat, per anar fins la pista de Can Bori de nou....i ja només queda baixar fins St.Climent.

Difícil, més per la calor que no pas pel recorregut.