Descarga

Altitud mínima

Tipo de ruta

Solo ida
  • Foto de [OFICIAL 2016] 31/01: Valls-Montral-Farena-Moli den Fort-Pinetell-LaRiba-Valls

Tiempo

5 horas 43 minutos

Coordenadas

Fecha de subida

31 de enero de 2016

Fecha de realización

enero 2016
Sé el primero en aplaudir
1 comentario
Comparte

cerca de Valls, Catalunya (España)

Primera sortida oficial del BTT Valls del 2016

Pujada cap a Montral, baixada cap a Farena (Moli den Fort) i agafem el senderó nou que han fet fins a La Riba.... desgraciadament no era tan ciclable com ens pensavem i hem hagut de sortir a El Pinetell i baixar la resta per carretera.

Dificultat molt elevada per la impossibilitat del senderó.
la resta es de dificultat mitja-alta pel fisic requerit-

1 comentario

• Foto de jmpadro

jmpadro 29 ago. 2016

Dono fe que el senderó no es ciclable, i no es que la dificultat sigui molt elevada, sinó, que ni es pot fer caminant amb la bici al costat. És tant difícil que hi han trams que es fa impossible fer passar la bici, sort que quan hi vam anar érem tres i les vam poder passar una per una.
    Si algú vol seguir aquest track, des de el camí que dona sota a Farena (un cop passes el riu) fins al Pinetell nomes es pot fer a peu, es a dir, senderisme pur i dur. Inclús caminant considero que te la seva dificultat i nomes apte per gent acostumada a caminar per la natura agresta, sobretot per els complicats passos entre les roques i els considerables escalons.