• Foto de Organyà - Dolmens Vall de Cabó

Fecha de subida 23 de noviembre de 2009

Fecha de realización noviembre 2009

8,0

cerca de Organyà, Catalunya (España)

S'ha traçat l'itinerari passant per tots els dòlmens del recorregut.
Tot i que el desnivell és el mateix es fa més suau si es recorre al revés, és a dir, pujant d'Organyà a Cabó per carretera i baixant per la pista.
Cal dir que la carretera és una comarcal molt agradable, està en condicions òptimes i que té un trànsit gairebé nul doncs finalitza al poble de Cabó però a l'hivern podem trobar gel en els revolts més obacs.
A qui el recorregut li quedi "curt" el pot combinar amb el d' "Organya - Dòlmen de l'Oliva per camins i corriols" ( http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1352103 ) que afegirà una mica de desnivell i uns corriols per fer-ho més entretingut.
Si teniu qualsevol dubte envieu-nos un mail i us ajudarem en tot el que puguem. Bona pedalada!

Dolmen de Boixadera

Sant Serni

• Foto de pinosero

pinosero 19-ago-2011

gracias por la ruta y el comentario de hacerla al reves, muy bonita.

• Foto de Organyà

Organyà 24-ago-2011

Hola "pinosero", encantados de que nuestra ruta/comentario te haya sido útil y esperemos que hayas disfrutado.

Ante cualquier duda, ya sabes! un saludo!

• Bas 14-ago-2012

Perfecte!

• Foto de El porquet de Sant Antoni

El porquet de Sant Antoni 28-jun-2019

Fantàstica ruta per a descobrir la vall de Cabó, un petit tresor ple de natura, bellesa i història.
    Només mencionar que el dolmen de la Boixadera no és accessible, ja que l'accés està tancat. Segons referències és a tocar de la carretera, però està emboscat i jo no els vaig saber veure!