• Foto de ou monterrei sabadelle

Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 6 de mayo de 2010

Fecha de realización mayo 2010

cerca de Ourense, Galicia (España)

5/5/2010 Salida de Ourense por Seixalvo subida a Monterrey, cachamuiña, a chaira, Sabadelle e regreso por a Lonia

• Foto de aryas

aryas 08-may-2010

El sentido es el contrario a las agujas del reloj, comenzando hacia el colegio de Seixalvo,
    Lo que pasa es que fuimos a Marcelo Macías a buscar al amigo Carlos.

• Foto de sainzajump

sainzajump 17-nov-2014

Ruta realizada o día 17/11/2014. A ruta está moi ben, pero algo antigua porque hai camiños algo cerrados. No km 30,2, antes de chegar a Cebreiros, no cruce non se pode seguir a ruta de fronte. Hai que coller á esquerda pra empatar ca carretera de Cachamuiña e empatar o track na urbanización en Tapada de Bouzas. Despois no km 39,5 e ata o km 40,0, na baixada despois de Sabadelle , unha vez se pasa o depósito de augas, hai bastantes ramas gordas caídas. Polo demais a ruta gustoume ten un pouco de todo .

• Foto de aryas

aryas 18-nov-2014

Moitas gracias Sainza por a información...