Fecha de subida 4 de junio de 2016

-0 m
8,1

Vista 2069 veces, descargada 104 veces

cerca de el Port de la Selva, Catalunya (España)

Sortim del Port de la Selva direcció La Tamariua seguint les marques del GR11 que només passar la Punta de la Creu fa que ens enfilem pel mig d'una urbanització fins que l'asfalt esdevé terra i va pujant fins un collet a sobre de Sant Baldiri on trobem les ruïnes del Mas de Puignau. Aquí surt una pista cap a l'esquerra que ens porta fins el Puig Gros on podem gaudir d'unes bones vistes si el dia acompanya.
Tornem pel mateix recorregut fins al collet i baixem fins a Sant Baldiri per tornar a remontar fins al mateix collet i prendre la pista a l'esquerra que ens farà pujar fins al Mas Bufadors (el nom li escau).
Des del Mas Bufadors, anem per la pista cap a la dreta i sortim al Coll de Sa Perafita. Ens veiem obligats a fer uns 5 quilòmetres per la carretera asfaltada en direcció a Roses. Fins al Coll del Bombo, una mica de pujada però des d'aquí baixem per la carretera aproximadament 1,4 km i en un revolt trobem una pista que puja passant per sobre del Castell de Bufalaranya i amb esplèndides vistes de l'Alt Empordà i la Badia de Roses, fins un collet que ens farà decantar altre cop cap el vessant de la Selva de Mar i El Port de la Selva passant pel Serrat de la Glòria.
Tota la pista és baixada fins a La Selva de Mar i després planeja per arribar fins El Port de la Selva on hem deixat el nostre vehicle.
Temps efectiu: 3h. 8'
Castell_B

• Foto de RIANEL

RIANEL 04-jun-2016

La Muntanya Negre, el Coll de sa Perafita i el Pení. https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/p-n-cap-de-creus-el-port-de-la-selva-puig-gros-sant-baldiri-coll-de-sa-perafita-i-serrat-de-la-glor-13560075#wp-13560080/photo-8380872

• miniyo150879 22-jul-2016

carretera mucha ,peligrosa?

• Foto de RIANEL

RIANEL 22-jul-2016

Només hi ha carretera en el tram entre el Coll de Perafita i el trencant que hi ha després del Coll del Bombo. En total uns 4/5 quilòmetres. Tota la resta és terra.
    És perillosa pel trànsit sobre tot ara, a l'estiu però com que no és gaire llarg i hi han molts ciclistes, els cotxes ja van amm compte.