Descarga

10 de junio de 2021

junio 2021

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Tomeza, Galicia (España)

Cos seus 10,71 km esta ruta circular é a máis longa das dúas, e une as tres áreas de lecer acondicionadas coas que conta o parque.
A ruta principia na área de lecer do Outeiro Navío desde onde se dirixe cara ao suroeste durante pouco máis dun quilómetro en dirección á segunda das áreas de lecer, a de Rega Pereira, dentro xa da parroquia de Tomeza. A pouco máis de 800 m atópase unha encrucillada na que é preciso tomar a dirección da dereita para alcanzar despois de 1.100m á terceira das áreas de lecer, a área do Coto das Forcadas na parroquia da Canicouva. Desde este lugar a ruta prosegue en sentido descendente cara á intersección de acceso á Canicouva, onde é preciso tomar a dirección da esquerda cara ao punto de partida nun tramo de 6,6 quilómetros de distancia.