Coordenadas 2012

Fecha de realización abril 2014

-2 m
8,5

cerca de Playa Blanca, Canarias (España)

Ultim dia de la Ruta dels Pedals de Lava, sembla curta 33 Km però bastant dura. Sortim del nucli de Playa Blanca per carril bici,seguint el llarguíssim passeig. Un cop arribem cap a la platja del Papagayo comença la ruta per pista que al principi és bastant bona però mica en mica s'han d'anar esquivant els barrancs, de la zona de los Ajaches. Puja i baixa constant en algun punt amb pedra suelta i alguna pendent maca. Zona molt solitaria i desèrtica però al final es fa una mica monòtona.
Mica en mica veiem Puerto del Carmen des de lluny però abans s'arriba a Playa Quemada, nucli de de pobñació amb bons restaurants. Comprem una aigua, necessaria després de passar los Ajaches i ja enfilem el final dels 5 dies. Just per entrar a Puerto del Carmen zona d'escales i ja entrada per carril bici.
En general molt bona ruta per descobrir Lanzarote. A disfrutar-ho!

ESP. Ultimo dia de la ruta de los pedales de Lava. Distancia corta però dia duro. La zona de los Ajaches es un sitio bastante desértico donde se deben superar varios barrancos, lo que implica subidas y bajadas constantes. Paisaje bonito pero un poco monótono. Antes de llegar a Puerto del Carmen nos encontramos Playa Quemaa, un nucleo de población que cuenta con unos buenos restaurantes. En general cinco dias fantásticos que nos permiten descubrin Lanzarote encima de una btt!