Descarga

Fecha de realización

mayo 2022

Filtros Avanzados

Filtra por mes o fecha de grabación. Encuentra rutas solo de personas a las que sigues.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Filtros Avanzados Filtros Avanzados
Comparte

cerca de Santpedor, Catalunya (España)

Recorregut sense travessar cap "carretera", principalment dins el municipi de CASTELLNOU DE BAGES. No es track que volíem fer i que portàvem 2 anys preparant, però si es un track per recordar que som Maquis, que quan les coses no surten com un vol, cal aixecar-se ni que sigui amb pocs dies i fer un recorregut que no oblidareu. Alhora ens serveix per:
- Reconèixer la tasca de la Hivernal de Bages i els seus 25 anys que no vàrem poder felicitar suficientment , degut a la pandèmia.
- Valoritzar el patrimoni que tenim a Castellnou, Callús, Santpedor i Sallent, en quan als senders.
- Recordar mes que mai al RAMON VILA CAPDEVILA, el últim maqui mort a Castellnou, que ara com nosaltres sempre havia lluitat contracorrent.
- I per últim commemorar els 10 anys de aquesta idea boja de MAQUIS en BTT, quan ens deien que això del GPS no aniria be i que fer mes de 100km de senders no vindria ningú.

Gràcies per la comprensió reorganitzar una cosa com el raid amb tant poc temps, no ha esta tasca fàcil.