Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 15 de octubre de 2012

Fecha de realización octubre 2012

7,1

cerca de Veïnat de les Ferreries, Catalunya (España)

RBTTCASSA PROJECT: RUTES BTT ALS VOLTANTS DE CASSA

Això és un projecte de rutes que sortint de Cassà de la Selva (Gironès) exploren amb BTT les Gavarres, Ardenya i altres punts interessants de la comarca del Gironès i la Selva. Són fetes per bicicleta de muntanya i n'hi ha de tots nivells i duresa.

Esto es un proyecto de rutas que saliendo de Casspa de la Selva (Gironès) exploran con BTT las Cavarres, Ardenya y otros puntos interesantes de la comarca del Gironès i la Sela. Son hechas para bicicleta de montaña y hay de todos niveles y dureza.

Pots fer click sobre les diferents rutes per veure la seva pàgina web:

RBTTCASSA-16-FONT DE MADREMANYA: CASSA-MONTNEGRE-MADREMANYA-STAPELLAIA-CASSA
RBTTCASSA-15-A Fitor: Cassa-Puig Arques-Fitor-Sant Sadurni-Montnegre-Cassa
RBTTCASSA-14-Cim del Montigalar: Cassa-StMateu-Montnegre-Montigalar-Llambilles-Cassa
RBTTCASSA-13-Ruta 5 ermites: Cassa-Remei-StAndreu-StSebastia-StMaurici-StVicens-Cassa
RBTTCASSA-12-Santa Pellaia i baixar al Daró: Cassa-StaPellaia-Daró-CanBarceló-CastelloBaix-DuesRieres
RBTTCASSA-11-A font Picant: Cassa-Cabra Penjada-FontPicant-Carril Bici-Cassa
RBTTCASSA-10-Als Angels: Cassa-StCristofol-Sant Mateu-Els Angels-Celre-Quart-Carril bici-Cassa
RBTTCASSA-09-Castell de Sant Miquel: Cassa-Quart-Can Mascort-St Miquel-St Daniel-Girona-Cassa
RBTTCASSA-08-Puig Aldric i les fonts del voltant: Font de l'arbre, Font Josepa i de la Ruda
RBTTCASSA-07-Descens Integral del Celre: Cassa-StMateu-Celre-Quart-Cassa
RBTTCASSA-06-A Castell aro per l'Aldric i Vall Repós: Cassà-Aldric-Vall Repòs-Mas Nou-Castell d'Aro
RBTTCASSA-05-A St Feliu pel Ridaura: Cassa-Llagostera-Ridaura-Creu d'en Barraquer-St.Feliu
RBTTCASSA-04-Cap Constantins per Sant Grau: Cassà-Girona-Sant Gregori-Sant Afra-Sant Grau-Constantin
RBTTCASSA-03-Els soleis de la vinya de les dues rieres: Cassà-Dues Rieres-Vinya-Cassà
RBTTCASSA-02-Puig d'Arques: Cassa-Refugis-Puig d'Arques-CanLlac-Cassa
RBTTCASSA-01-7 summits: Cassa-PuigGerma-Miloques-4camins-Cal Xai-PuigCarreres-Germa-Miloques-Cassa

Podeu contactar amb [email protected] per a més informació.
You can contact [email protected] for further information.

You can find the world cycling routes of the WCRVBB project clicking here to access.

You can click over this other project bike routes or search the tags in google.
   - WCRVBB, for cyclotourist routes with saddlebags around the world.
   - DCRVBB, for one day routes around Europe.
   - KCRVBB, for one day routes with kids around Europe.
   - COLVBB, for climbings of Tour de France, Vuelta a Espanya, Giro di Italia, ...
   - BCNVBB, for one day routes around Barcelona.
   - RBTTCASSA, for MTB routes around Cassa de la Selva (Girona).