3,8
7,6

cerca de Rothaus, Baden-Württemberg (Deutschland)

La Rothaus Bike Giro és una carrera de 4 dies amb Mountain Bike per la Selva Negra (Alemanya).
El primer dia consta de un tram cronometrat d'uns 15km aprox. que servia per formar els calaixos de sortida de la primera etapa.

La primera etapa (2n dia) no tenia gens de dificultat, ja que gairebé va ser tot pista i molts trams d'enllaç per asfalt.
La crono i primera etapa amb sortida i arribada a Rothaus.

La segona, (3r dia) amb més km i desnivell va ser dura, tot i que els trams tan de pujada i baixada per corriols i van ser presents. El tram final de l'etapa és on hi va haver molt de desnivell amb una pujada infernal en el tram final. Etapa de bon Mountain Bike. Aquí la carrera va canviar de zona, sortida i arribada a l'estació d'esquí de Feldberg.

La tercera, (4rt dia), semblaven pocs km però el desnivell era important. Molt ràpida en un principi de pista, fins el km 30 aprox amb un corriol de baixada molt llarg i al km 38 remuntar tot un port molt llarg fins a coronar a l'estació de Felberg.

A continuació hi ha les altres etapes.