Coordenadas 1907

Fecha de subida 12 de diciembre de 2016

Fecha de realización diciembre 2016

cerca de Maçanet de Cabrenys, Catalunya (España)

Sortim des de Maçanet de Cabrenys direcció al veïnat d'Oliveda per asfalt, aquí comencem a pujar per pista de manera decidida passant per la Collada dels Gessos -on tenim magnifiques vistes del Canigó- seguim pujant una estona més per després planejar i baixar una mica fins al Coll dels Horts on trobem la carretera, la seguim passant pel pont de Riumajor (aquí entrem al Vallespir) seguim fins a Costoja, on remuntem amunt per pista fins a la carena, passem per diferents fites frontereres, la 545 i la 546, fins que ens decantem avall fins a creuar la Riera del Terme on comencem a pujar fins al Coll de Perilló (fita nº 553) ara de manera opcional pugem al Serrat de l'Arç i aquí podeu deixar la bici i anar fins al Coll de la Dona Morta a veure el menhir. Tornem al Coll de Perilló i baixem força avall però ens desviem de la pista principal i pugem una mica, després baixem i fem un petit tram de corriol i fins al final.

Ruta 100% ciclable en teoria, ja que just abans del Coll de Perilló fem un tram de corriol que si és humit millor fer-lo a peu.

Magnifiques vistes del Canigó, del Roc de Sant Salvador, de l'Alta Garrotxa i de l'Empordà.

Eviteu fer la ruta en dies de tramuntana.

Es troben moltes senyals de BTT que pertanyen al centres de Salines-Bassagoda i al de Vallespir, en alguns llocs les rutes s'entre creuen. Si aneu als respectius llocs webs us podreu descarregar els tracks.