Descarga

Tipo de ruta

Solo ida

Tiempo

2 días 2 horas 42 minutos

Coordenadas

Fecha de subida

17 de septiembre de 2015

Fecha de realización

agosto 2015

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Navarcles, Catalunya (España)

Aquest es el Track oficial de la Selenika 2015, podeu trobar més informació aquí: http://selenika.com/historia/

Aquest Track conté llocs de pas privats, consulteu per anar fora del dia de la cursa 20/09/2015

Contestaré dubtes aquí: http://www.nosegps.com/ca/carregar-track-al-gps/

Callús

C-55 direcció Súria. Al Km 42, prendre la sortida a mà dreta al polígon industrial de can Cavaller. A la rotonda, 2a sortida.El control és a la vora del riu Cardener, a tocar de l'antiga colònia tèxtil.
Puente

Navarcles

Sortida 8h

Palà de Torruella

C-55 direcció Súria-Cardona. Passat km.50, sortir a l'esquerra direcció VALLS DE TORROELLA / PINÓS i, de seguida, prendre la direcció de VALLS i després prosseguir recte 1 km. fins la colònia PALÀ DE TORROELLA. El control és a la plaça Nova, a mà esquerra.

Pinòs

C-55 direcció Súria- Cardona. Passat km.50, sortir a l'esquerra direcció SALO / PINÓS. Un cop fets 10 km i passat SALO, prosseguir direcció VALLMANYA. Prendre la desviació al poble tot circumdant-lo per l'esquerra. Prosseguir 6 km. per ctra. rural asfaltada de fortes rampes sempre amunt, direcció el santuari de Pinós.

StMateu

C-55 direcció Súria. Al Km 42, prendre la sortida a mà dreta al polígon industrial de can Cavaller i a la rotonda seguir cap a CALLÚS. Abans d'entrar al poble, prendre desviació a la dreta pel pont, cap a ST.MATEU DE BAGES (BV 3003). Seguir ctra. local fins km. 12,800. El control és a tocar d'una bassa per incendis, a la dreta.