Tiempo en movimiento  2 horas 50 minutos

Fecha de subida 21 de julio de 2018

Fecha de realización julio 2018

7,0

cerca de la Seu d'Urgell, Catalunya (España)

Circular difícil pels corriols que ens van enredar a fer uns nens de colònies amb el seu monitor.
En principi havíem de fer la ruta fàcil nº 12 del centre BTT de la Seu, però al arribar a la Ermita de la Mare de Déu de les Peces, des de on hi han unes bones vistes de la plana i del entorn, ens varem trobar un grup de nens i nenes de colònies amb el seu monitor, Jordi.
Ens van explicar que anaven a Sant Antoni passant per uns corriols factibles desprès de completar la pujada fins a Banat. Ens agradava l'idea de arribar a Sant Antoni i ens vam engrescar ja que ens van dir que no era gaire difícil.
La pujada fins a Banat va ser forta i ells anaven a tota "castanya". Sort que de tant en tant el Jordi els feia aturar i esperar-nos. Nosaltres podíem ser els seus pares o avis.
Va començar el primer corriol fins a Ortedó que va ser maco i factible casi tot.
Passat Ortedó un tram de carretera a velocitat suïcida i va començar el segon corriol. Aquest ja va ser definitiu. Vam empenya més la bici que anar a sobre, però vam resistir.
Al arribar a Sant Antoni ja ens vam acomiadar i separar.
Es pot fer la mateixa ruta sense patir corriols pujant per la pista de Banat fins a la carretera per baixar per aquesta fins a Ortedó i després a Cerc on hi surt una pista a Sant Antoni.
Gràcies Jordi per esperar-nos.