• Foto de Sortida HP#7 (de St.Cugat a Plaça Mireia)

Fecha de subida 9 de mayo de 2014

Fecha de realización mayo 2014

cerca de Bellaterra, Catalunya (España)

Això ja comença a ser seriós: nova sortideta amb el companys, sempre buscant anar un paset més enllà. Aquesta vegada la ruta és majoritàriament pistera, buscant pendents assequibles, tot i que no m'he pogut estar de 'colar' algun divertimento de tant en tant. La quilometrada ja és de les que es pot comptar.

Sortim de St.Cugat nord direcció Cerdanyola, per a creuar Collserola pel Coll de la Ventosa. Des d'allí, anem carenant tot Barcelona direcció Llobregat fins la Plaça Mireia per a fotre'ns el merescut berenar.
Retorn de nou per la Ctra.de les Aigües, coronant aquest cop el Tibidabo, i descens per la Font Groga cap a St.Medir i St.Cugat.

KM (65) Desnivell (1247) IBP (94)
Corriols i trialeres (10%) Pista (68%) Asfalt (22%)

RECORREGUT
- Sortim del polígon Can Graells, i creuem St.Cugat de baixada cap a la pista de St.Medir
- Només entrar, i de manera traïdora, ràpidament anem a buscar un camí que creua el camp de blat i enfila fins la pista (facil) cap a Flor de Maig. Un nou caminoi (fàcil) ens baixarà fins Can Coll.
- Ara que ja hem escalfat les cames, agafarem un camí amb alguna pedra (fàcil) direcció Moncada, fins la pista que puja cap a el Coll de la Ventosa. Can Catà, St.Iscle, ...
- Un cop dalt, pujarem un xic més fins el portell de Valldaura (a veure si podem cansar els jovenets ;-)
- I seguim direcció Font Groga, amb una petita excursió pel Pas del Rei (senzill)
- Des d'aquí, baixem directes per Can Borni cap a la Ctra.de les Aigües, amb un petit trosset trialeru (mitjà)
- Fem tota la Ctra. fins la Plaça Mireia, on us recomano la parada de rigor per a fer la cerveseta i les braves. Ja estem a mig camí.
- De tornada, hem arrencat amb un petit corriol (senzill, però estret) per a després anar a cremar l’excés de fermentats tot pujant a St.Pere Martir.
- Baixem tranquil.lament per la pista, per no fer-nos mal, i reprenem tota la Ctra. fins el Pla de les Maduixeres.
- Aquest cop, enfilem per l’escola judicial per a anar a buscar la carretera i coronar el part d’atraccions.
- Cap abaix fins Vista Rica, i agafem la pista que ràpidament ens durà al camí de baixada de la Font Groga. Senzill, si no feu massa el burro.
- Un cop a St.Medir, seguim pista fins Can Borrell, el Pi d’en Xandri i St.Cugat. S’han acabat les pujades.
- I creuem de nou el poble. Objectiu aconseguit: una fantàstica tarda en la millor companyia, i el joves cansadets ;-)