Fecha de subida 8 de mayo de 2014

Fecha de realización mayo 2014

8,1

cerca de Caldes de Montbui, Catalunya (España)

Ruta intensa, rompe piernas a causa de la subida a Torre Roja, a Guanta y al Puig de la Creu. En pocos tramos rodadora y muy divertida en la bajada de las tres Marias hacia Guanta. Después desde Guanta volvemos a subir hasta llegar a la carretera del Farell; Una vez en esta descenso hasta llegar a la trialera de las "Cremades", la cual bajaremos entrando en la zona deportiva de Caldes.
Guanta

• Foto de tito1972

tito1972 11-may-2014

Vaig sortir des de Palau.

Bona ruta per fer per la zona, la ruta és força trenca-cames però al pujar per pista el desnivell és bastant assequible. La pujada més dura pel desnivell és la de la Torre Roja, després tant la de Guanta con la del Puig de la Creu són més llargues però constants. Jo vaig fer variació de ruta per trobar una caminada per a zona de Can Senosa, Font del Bou on vaig decidir baixar per la pista i així evitar esquivar als de la caminada. Me'ls vaig tornar a trobar quan baixava per la "no puedo" de Guanta. Només queda tornar a pujar a dalt de tot de Guanta per tornar per la carretera del Farell. Per acabar la ruta trialera molt divertida que va a parar a les Cremades i tornada a Palau.

• Foto de Josep.Carrillo

Josep.Carrillo 15-jun-2016

Bon dia.

Ahir un amic i jo vam fer la ruta. La veritat que la primera part ens va agradar bastant, la pujada a la Torre Roja, Guanta, la baixada de Guanta al començament del Puig de la Creu, bonics corrierols, La segona part, una vegada tornat a Guanta i fins arribar a Caldes de Montbuí ens va decepcionar bastant, ja que el Garmin EDGE 810 en va portar baixant per la carretera del Farell, no per cap trialera, i si no es per que vaig veure de rasqui la entrada a la trialera de les Cremades, hagués estat molt decepcionant. Potser ens vam equivocar i en comptes d'agafar la carretera del Fraell i havia un altre camí ?

• Foto de Anarkabi-ke

Anarkabi-ke 16-jun-2016

Bon dia.
    No us vau equivocar Josep, l'última part d'aquest track, és per carretera fins a agafar la trialera de les cremades.
    De tota manera m'alegro que t'agradés aquesta ruta en la seva major part.