Descarga

27 de diciembre de 2009

Fecha de realización

junio 2007

Sé el primero en aplaudir

Comparte

cerca de Torà de Riubregós, Catalunya (España)

Sortim de Torà pel camí enquitranat de Palouet que deixem aviat per tombar a la dreta per una pista que va circulant per entre camps, passem pel costat del Pont del Diable (s.XV), per veure’l hem de baixar uns metres a la Rasa de Pompuries, seguim el camí que va fent ondulacions fins arribar al Torrent de Palou on comencem a pujar i després d’un sifó arribem a Talteüll, fem una bona baixada fins la carretera que travessem per pujar per pista cap al mas de les Mates.
El camí que te tendència a anar pujant amb forces ondulacions ens porta a Guissona que travessem i sortim per el camí de les Serres i no para de pujar fina a Terralbes a partir d’aquí farem uns puja-baixa fins arribar a sant Guim de la Plana.
Travessem el poble i agafem el camí de Vicfred, serà una pujada d’un parell de quilòmetres, voregem Vicfred i comencem a baixar ara amb mes pendent cap a Ivorra que hi passem també per la vora, al sortir el paisatge canvia una mica es torna més abrupte, hi trobem bosquets d’alzines i camps amb oliveres, més endavant comencem a pujar fins a trobar un corriol que farem de baixada i ens deixa a un camí que segueix baixant fort fins als plans de Fontanet, i tot planejant arribem a Torà.

• Foto de Pirua

Pirua 22 may. 2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Bien explicada, el paisaje en esta época
    Muy bonito, la haré más veces

• Foto de totof

totof 22 may. 2018

Hola Pirua, m'alegra que t'hagi agradat la ruta.
    Gràcies per comentar i valorar la ruta, que amb el teu comentari l'has actualitzat, ja que la vaig fer el 2007.

• Foto de Pirua

Pirua 24 may. 2018

Doncs crec que la faré un altre cop aquest estiu
    Salutacions

• Foto de enllà

enllà 17 dic. 2019

La ruta acumula el desnivell amb trams curts de pujada i baixada fent petits turons, alguns dels quals, al tram de Guissona sobretot, ens oferiran bones vistes cap al Port del Compte , Serra de Boumort, Serra del Verd.. intuïm Balaguer.
    Sortint de Torà amagat dins d'una rasa trobem el poc visitat Pont del Diable.
    Talteüll queda visible dalt d'un dels turons bona part del recorregut fins prop abans d'arribar a Guissona.
    La tornada és més ferestega amb trams aèris on es fan visibles Vicfred i Ivorra per on hem passat.
    A les envistes de Torà deixem la pista aèria i baixem per un corriol divertit marcat com a GR que ens deixarà al pla. L'últim tram és dret i tècnic.
    Ruta rural on practicament no trobarem ningú.

• Foto de totof

totof 17 dic. 2019

enllà, un altre cop, complementés la descripció de la ruta, aquest cop actualitzant-lo 12 anys més tard de quan la vaig fer i compartir a Wikiloc.
    Moltes gràcies per comentar i valorar la ruta.