cerca de Sant Ponç, Catalunya (España)

Peaço de ruta que ens hem marcat avui en Pere Albelda i jo.....
El wikiloc marca uns 1.050 mts. de desnivell positiu acumulat, pero el seu Garmin (més fiable) ens n'ha marcat més de 1.300 !!!
Hem sortit de casa a les 9.25 cap a la carretera de les Ferreres i pel GR92 fins Vallmanya, Cuatre Camins i Coll de Porc. I apa!, cap a l'Erola!!.....segueix igual d'empinada com sempre, es veu que la màquina d'aplanar pujades no hi ha anat encara...
Arrivats a l'Erola i Hortsavinya hem decidit seguir cap a St.Marti de Montnegre. ...i quan hi hem arrivat, hem vist que no en teniem prou i hem anat tirant pel GR direcció Olzinelles i Vallgorguina.....
No hi hem arrivat.Quan n'hem tingut prou, hem girat cua.
Parada tècnica per omplenar ampolles a la Font de la Brianxa, i ja del tirón cap a Tordera per la trialera que baixa de Coll de Porc cap a Vallamanya.
Arrivada a casa a les 14.15!!! (Gairebé 5 hores de bici!!!)....remullada a la piscina + unes butifarres i cansalades a la brasa pels champions.....
Ens ho hem ben guanyat!!!!!..
La propera, més i millor.