Fecha de subida 20 de septiembre de 2018

6,5

cerca de Vilanova de Prades, Catalunya (España)

Durada de la ruta 3h. Hem sortit de Vilanova de Prades i hem agafat el primer camí tot just sortir del poble. Primer hem baixat després hem pujat, un ratet planejant amb pujadetes i baixadetes suaus i llavors una pujada més forta. Ara toca baixar, hem parat a la font del Pu, aigua fresca. Abans d'anar a Prades hem anat a veure l'ermita de l'Abellera i després a la roca Foradada, he de dir que he agafat una drecera per anar a la roca i he tingut que baixar de la bici, el poc tram ciclable hi havia arbres caiguts, bé, no passa res, a peu. Un cop hem vist la roca, cap a Prades. Hem anat a la plaça a fer unes fotos i som-hi cap als camins altra vegada. El camí de tornada és més ràpid i tranquil, fins que arribem al corriol que baixa al barranc de Mataró, baixada, pujada i baixada. Bé, les baixades bé, al final de la primera una mica massa de pedra, però la pujada molta part a peu. I així hem arribat a Vilanova, on acabem la ruta. Ha estat força bé. Apa doncs Salut i Pedals.