Descarga

24 de marzo de 2008

Fecha de realización

marzo 2008

Sé el primero en aplaudir

Comparte

cerca de Molins de Rei, Catalunya (España)

Aquesta ruta la vaig fer el 23 de març de 2008. Transcorre per l’interior de Collserola, té un índex IBP de 142 i és ciclabe en la seva totalitat.

Durant l’excursió vaig trobar flora característica de Collserola ja florida, com el bruc, l’estepa blanca, el marfull, l’argelaga i la lleterasa. Per l’identificació de la flora que no coneixia i així com les fotos que he penjat per aquesta ruta faig servir la web de l’herbari digital de les plantes de catalunya: http://www.xtec.es/col-anunciata-cerdanyola/plantes/benvinguda.htm.

La ruta comença i acaba a Molins de Rei, des d’on segueix cap el coll de l’amigonet, la serra de Can Julià, el Puig Mallol, el Turó del Fumet (des d’on s’observen unes magnífiques vistes de Montserrat), la serra del Pedregal, el coll de la Torrefera, la serra d’en Fotja, el passeig de les Aigües, St Pere Màrtir, l’Espinagosa, Can Pasqual , el Turó Rodó, la serra del Ginestar i la magnífica fàbrica Samson.

Els waypoints de la flora només serveixen per donar coneixement de les plantes que he anat trobant durant la ruta, no de la posició de les mateixes.

Marfull

Bruc

Bruc (erica arborea)

Estepa

Estepa blanca (Cistus albidus)

Lleterasa

Lleterasa vesquera (Euphorbia charicas

• mrtruja 3 jun. 2009

en 30 minuts provaré de fer-la amb un colega i ja explicaré a veure que tal!

Moltes Gracies!

Jordi Mayals (xurra71) 3 jun. 2009

Espero que la l'hagis disfrutat!

• djcat80 5 jul. 2009

Hola!
    Ahir vaig estar fent aquesta ruta, la vaig començar desde Barcelona, i m'ha encantat. Te de tot pista, senders, trialeres, i vistes exepcionals. De segur que la repetiré!
    Gràcies per compartir-la

Salut!

Jordi Mayals (xurra71) 6 jul. 2009

Doncs encantat de què t'hagi agradat! De trialeres, però, no en té gaires...

A reveure

• Foto de mingo73

mingo73 22 ago. 2011

que pasa MAYALE!

• Foto de xavimjo

xavimjo 1 may. 2012

Suposo que si la ruta s'ha fet en bici no hi haurà cap problema per fer-la corrent veritat?
    També m'agradaria saber si tota la ruta es fa per camins/pistes de terra/muntanya, és a dir que no es passi per cap carretera?

Jordi Mayals (xurra71) 7 may. 2012

Sí, sí,... la ruta no hi ha cap problema per fer-la corrent perquè transcorre tota per pistes evitant trams de carretera. Que la gaudeixis a tope i ja em diràs que tal!

• Foto de Alexcazorla

Alexcazorla 2 may. 2017

Ruta molt recomanable pero a la vegada en alguns trams bastant exigent!! peró en general molt possitiva i sobretot per les vistes i per els llocs que hi passa!

Alexcazorla 18 feb. 2018

Avui l'he tornat a fer! I sens dubte la tornare a fer! Quina ruta més complerta!

• Foto de toni heckler

toni heckler 20 ago. 2018

Buena ruta, gratamente sorprendido. La repetiré algún día.

• Foto de Cmoreno1981

Cmoreno1981 5 nov. 2018

Bona ruta. La primera vegada que feia més de 60kms i em ca agradar molt.