3,7
7,4

cerca de Montroy, Valencia (España)

RECORREGUT DEL GRAN FONS VALL DELS ALCALANS REAL 2014

DISTANCIA: 15 quilòmetres (mesurat amb rellotge GPS).

EIXIDA: carrer San Pere (a l’altura del nº 16)

Terme de Real
Direcció nord, dreta plaça País Valencià, dreta carrer Jaume I (CV435), esquerra carrer La Pau, dreta carrer Mestre Romaguera, dreta carrer Pérez Galdós (creuem la CV435), continuem carrer Pérez Galdós, dreta carrer Sant Pere, plaça País Valencià, carrer Blasco Ibáñez, creuem la CV50, carrer Doctor Fleming, plaça de la Constitució, dreta carrer Major i eixida cap el camí Salinetes creuant el riu Magre,

Terme de Montserrat
Continuant pel camí Salinetes i el camí de la Marjal, recte ja al casc urbà pel carrer Metge Peiró, creuant la CV405, carrer de Sant Josep, esquerra carrer Dos de Maig, dreta avinguda Jaume I, dreta carrer Alfredo García, dreta carrer Vicent Andrés Estellés, plaça Cervantes, carrer Germanies, plaça de l’Església, carrer Major, esquerra carrer Sant Antoni, carrer Bonaire, plaça del Raval, dreta carrer Doctor Marañón, camí la Mina, esquerra cap darrere la serra, recte camí de l’Ombria, esquerra camí del Dipòsit, esquerra carretera CV416, i abans d’arribar a la av. Jaume I, dreta per incorporar-se al carrer Josep Renau, recte camí Busqueïta, camí Valletes i aprox. 30 metres després de les fites dels termes de Montserrat i Montroi,

Terme de Montroi
Esquerra pel camí que baixa cap el magatzem de Casañ fins la carretera CV50, creuem i recte carrer Camí de les Valletes, esquerra carrer Muntanya, plaça de La Font, dreta carrer Major, plaça Ajuntament, esquerra carrer Rei Jaume fins passarel•la peatonal del riu Magre,

Terme de Real
Al final de la passarel•la peatonal, dreta carrer Marià Benlliure, esquerra carrer Pérez Galdós i esquerra carrer Sant Pere fins la meta (nº 16).