Descarga

Fecha de realización

febrero 2014

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Sant Andreu, Catalunya (España)

Excursió circular apte per a tots els públics amb raquetes de neu, o a peu.

Arribem a Rubió amb cotxe, i si la neu ho permet arribem 800 m. més enllà per la pista que va a les Comes. Aparquem al pontet (creuament amb pista que ve del Cantó) i comencem a caminar per la pista cap al Refugi de les Comes de Rubió. Passat lo Refugi, seguim la pista creuant pel pont i girant gairebé 180º per pujar fins a Serra Seca. Seguim per la pista de Serra Seca fins al sempre meravellós Prat Muntaner, i allí girem a la dreta i baixem per les clarianes del bosc fins a una pista que ens durà de nou al barranc per on pujàvem. Desfem un trosset de pista i ja som al cotxe!

Veurem bosc de pi roig, negre, avetosa i paisatge amb la muntanya de la Torreta, la plana de la Seu d'Urgell, el Cadí, etc.