Descarga

Fecha de subida

29 de marzo de 2016

Envía a tu GPS

Descarga rutas de Wikiloc directamente a tu Garmin, Apple Watch o Suunto.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Envía a tu GPS Envía a tu GPS
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Sant Andreu, Catalunya (España)

- Aquesta és una ruta circular, començem al Refugi de la Basseta a Sant Joan de l' Erm passant pel Bony i Coll de la Culla, per l'Eixida de Montenartró, el Refugi de Comes de Rubió, el Bony de la Socarrada, altre cop l' Eixida de Montenartró, el Bony del Rasset , Sant Joan de l' Erm Vell i acabem al Refugi de la Basseta.

- Com podem arribar-hi?
Us deixo un enllaç del Refugi de la Basseta on us explica com podem arribar-hi fàcilment i desde diferents llocs: http://www.santjoandelerm.com/onsom.htm

- Vem decidir amb el grup fer la ruta en dos dies, així que la dividim en dues etapes:

1a: del Refugi de la Basseta al Refugi de Comes de Rubió.
Distància: 5.7 km .
Desnivell positiu: 460 m.
Desnivell negatiu: 210 m.
Temps: 4h15'

2a: del Refugi de Comes de Rubió al Refugi de la Basseta.
Distància: 11,8 km.
Desnivell positiu: 330 m.
Desnivell negatiu: 570 m.
Temps: 7h15'

- Es tracta d'una ruta assequible per a tothom, noaltres vem decidir fer-la en dues etapes perquè voliem practicar fer un iglú i dormir-hi dins, però segurament per a gent que penqui la ruta és possible fer-la en un dia.