Descarga

Fecha de realización

junio 2020

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Setcases, Catalunya (España)

Una fantàstica ascensió al Costabona des de la Collada Fonda. El Costabona és el primer 2000 del Pirineu català que hom pot trobr venint des del Cap de Creus.

Tota l'excursió té unes vistes impressionants, una de les més panoràmiques que hem fet. A dalt del Costabona es veu fins el mar, Tibidabo, i per suposat, totes les muntanyes del circ del Ter, l'agulla del Canigó.

Després vam descendir fins i coll de Pal i vam anar a tocar les aigües cristal·lines al naixement del riu Tec.
Seguidament ascens de nou fins el Roc Colom per acabar de veure els cims del circ del Ter que no veiem des del Costabona.

Finalment, carenejant, tornem al coll de Pal i de nou per una baixada suau per la falda del Costabona fins la collada fonda.

Totalment recomanable. La gent es concentra en fer excursions per el circ del Ter, i aquesta zona és una passada.