2,9
5,8

cerca de Raval de l'Esparra, Catalunya (España)

Un cop arribem a Riudarenes (Raval de l'Esparra) continuem amb el cotxe per una pista direcció la Ermita de l'Argimon. Cuant ens trobem una cruilla de 4 camins deixem aoarcat el cotxe. Sortim cap la nostre Esquerra i tornarem per la nostre dreta. Estem casi sota el turó de l'Argimon.
Prenem la pista de la nostra esquerra direcció Sant Pere de Cercada. De seguida trobem una fot que raixa molt poc. Mes endavant pasarem un rierol amb un altre fomnt.
Seguim per pista ample. La vegetació de solana es d'alzinar.
Veiem uns indicadors que ens informa que anem seguint la ruta de les "10 ermites".
Arribem a Sant Pere de Cercada, ermita del segle XII molt restaurada.
Reculem per on hem vingut i ara si, sortim de la pista per la nostra esquerra seguint un corriol que puja a l'Argimon.
Tenim bones vistes del Montseny i la plana de Girona. Al Nort Les Guilleries.
El resta del cami de baixada es fa molt rápid i de seguida trobem la curva a on hem deixat el cotxe.
Bonica sortida.
parquing

Sortida

fuente

Fuente

Font del avellaner

Desvio a esquerra. Trencall.

Arquitectura religiosa

Monastir d sant pere de cercada

Desvio esquerra pujada a cim ermita