Fecha de subida 7 de septiembre de 2010

Fecha de realización agosto 2010

3,9
7,8

cerca de Collbató, Catalunya (España)

DEIXAR COTXE PISCINA COLLABATO.INDICADORS GR172 . AGAFAR DRECERA del GRAU ( PUJA MOLT FORT) FINS ARRIBAR A LA TACA BLANCA (ROCA AMB LA ESTELADA PINTADA), SEGUIR PER L'ANTIC CAMI DE COLLBATO AL MONESTIR(CAMI DE LES BATERIES)PASSANT PER L'ERMITA DE SANT MIQUEL I ARRIBANT AL MONESTIR . VISITA OBLIGADA . TORNAR PASSANT PER LA COVA SANTA .ABANS D'ARRIBAR-HI PAL INDICADOR DEL CAMI A COLLBATO (GR) . BAIXAR SUAMENT ,PERÒ BASTANT D'ESTONA PER LA SERRA LLARGA FINS ARRIBAR A LES MINES DE SALNITRE I D'ALLI TORNAR AL COTXE ( COLLBATO)TOTA L'ESTONA LES VISTES MOLT MAQUES

IMPORTANT : La dada del temps emprat en fer la ruta és refereix al que estem en moviment , no al temps total que óbviament és molt superior.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NOTA del 18-10-20 : A la època en la que vaig fer aquesta ruta , no acostumava a posar-hi descripció i comentaris. Amb el temps he anat desenvolupant una espècie de fitxa que permet tenir una idea més clara del recorregut i de tota una sèrie de paràmetres a tenir en compte.
Recomano a tothom que vulgui fer aquesta ruta i per extensió a totes les que tenen 3 anys o més que busqui tracks més actuals ja que amb el pas del temps els camins canvien força.
El usuaris "PREMIUM" del wikiloc, 10€ a l'any, disposen d'una bona eina per fer recerca de rutes semblants a una d'antiga. Així és pot visualitzar al mapa rutes amb zona de pas o inici comú a la que ens interessa. Posteriorment podem filtrar per usuaris, època de gravació i tota una sèrie de paràmetres

parquing

Collbato

Intersección

Bif Drecera Fra Garí

Drecera Fra Garí 18-04-12 Aqui comença la drecera ( preciosa ). Deixem el camí de les Bateries.

Enllaç amb Camí de les Bateries

Enllaç Camí de les Bateries 18-04-12 Entronquem amb el típic Camí de les Bateries
Arquitectura religiosa

Ermita Sant Miquel

Pla Monestir de Montserrat

Pla Montserrat 11-04-13 A tope de "giris" ...