Fecha de subida 15 de septiembre de 2016

Fecha de realización septiembre 2016

3,9
7,9

cerca de Porrera, Catalunya (España)

Per veure les fotos d'aquesta ruta aneu al següent enllaç :

Passejada Porrera-Falset-Porrera 15-09-16

VALORACIÓ GLOBAL : Ruta que tot i ser una mica llarga, es pot fer amb la mainada. A la tardor les vinyes estan esplèndides.

Al fons el Montsant

APROXIMACIÓ : Deixem el cotxe en un aparcament públic a l’entrada del poble de Porrera ( wpt 01 )

ORIENTACIÓ i GPS : ( Fàcil ) La tornada des de Falset seguint tota l’estona el GR. La anada per pista amb alguna drecera per corriols.

DIFICULTAT Física : ( Molt Fàcil )

DIFICULTAT Tècnica : ( Molt fàcil ) .

PASSOS PERILLOSOS : (Cap)

Curt tram de carretera

DESCRIPCIÓ : Com sempre, els wpt pretenen indicar els punt més significatius, interessants i conflictius de la caminada.

TIPUS DE CAMÍ : El GR té el tram del barranc ( a prop del wpt 08 ) una mica embrossat. La resta del recorregut de bona petja amb molts trams de pista.

AIGUA : No trobem cap font

COBERTURA GPS i Mòbil : Bona cobertura.

DADES TÈCNIQUES : Temps en moviment : 03 Hr 26’. El sedàs del Garmin Connect m’ha donat 598+ . També portàvem un Etrex20 que ha donat 720+. Vam parar a Falset per prendre un cafè

GR 174

POSSIBLES VARIANTS : El recorregut no permet moltes variants.

MENJAR : Hem dinat a Porrera al Cafè Antic (977 828161 ) . Bon tracte i menjar. Menú ( feiner ) de 8,50 . Molt bona relació qualitat/preu

BIBLIOGRAFIA : La editorial Piolet te mapa de Cortiella

Plaça de Falset

NOTA : Quan faig la valoració de la dificultat d’una ruta, sempre em refereixo a la part tècnica. La física, al menys per a mi, són uns números que tothom te que adaptar al seu estat de forma. Malgrat tot, crec que no hi ha una “fórmula màgica” d’us universal que elimini la visió subjectiva

Així en lloc d’estendre’m en una literària descripció del recorregut, intento donar la suficient informació per a que el lector sàpiga, abans de sortir, el que es trobarà a la ruta. De fet, només vull donar la informació que jo cerco al wikiloc.

Diuen que una imatge val més que cent paraules, per això pujo part de les fotos que faig a cada sortida. Donen una bona primera visió dels llocs.

• Foto de 01 Porrera
01 Porrera 15-09-16
  • Foto de 02 Deixa pista ( agafa senderó )
02 Deixa pista ( agafa senderó )15-09-16
06 Plaça Falset 15-09-16
  • Foto de 07 Ermita de Santa Càndia
07 Ermita de Santa Càndia 15-09-16
  • Foto de 08 Bifurca barranc ( deixa pista )