Fecha de subida 25 de febrero de 2017

Fecha de realización febrero 2017

3,6
7,1

cerca de Blanes, Catalunya (España)

Platja de S´abanell - Sa Palomera - Passeig Marítim - Port Marítim - Castell de Sant Joan - Cala de Sant Francesc - Jardí Botànic Pinya Rosa - Cala S´Agulla - Platja de Treumal - Platja de Santa Cristina - Ermita de Santa Cristina - Platja de Sa Boadella - Platja de Fenals - Castell de Sant Joan - Cala Banys - Monument Dona Marinera - Passeig Marítim de Lloret de Mar
1ª Roca de la Costa Brava
Platja Lloret

• Foto de FrancescJC

FrancescJC 26-feb-2017

Els punts de sortida i arribada estàn aprop de les estacions d´autobusos que uneixen les poblacions de LLoret i Blanes, per aixó, un cop acabada la caminada es pot tornar amb autobús al punt de sortida a recollir el vehicle.

Molt aprop de la cala Sant Francesc, hi ha l´ ermita de Sant Francesc que també es podría visitar per completar una mica el recorregut.

• Foto de Jaume Castellet

Jaume Castellet 20-may-2019

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Podria ser considerarda com fàcil, sino fos perquè has de pujar més de 1.500 graons de força alçada.