Fecha de subida 10 de enero de 2020

Fecha de realización diciembre 2018

4,3
8,6

cerca de Sant Andreu de la Barca, Catalunya (España)

Des de Sant Andreu vaig cap a la Font de l'Hermano, travesso la Riera de Corbera, passo per sobre el Pou de Glaç de Corbera i baixo per l'escala (PR del Pas de la Barca) fins la pista que va fins al Torrent del Casal de la Barca. D'aquí, pel camí que travessa la Riera del Casal de la Barca i una altra sense nom abans d'enfilar-se directament cap al Turó del Bori o Roca de Droc. Després segueixo per la pista fins els Tres Turons i fins sota el mirador del Puig de l'Àliga al que m'enfilo per un corriol poc marcat que acabo perdent. Del mirador vaig fins el Puig de l'Àliga i em desvio de la pista, una mica camp a través i per corriols poc marcats, per passar pel cim i, tornat a la pista, vaig fins sota el vessant nord del Turó de Vallcodina, per pujar-hi passant per la Font de Socies. Ja per carrers urbanitzats vaig fins sota el Turó de Montmany, al que no puc arribar en estar tancat el pas. A partir d'aquí faig una llarga marrada per dins les urbanitzacions de les Cases Pairals i Santa Maria de l'Avall intentant infructosament trobar algún lloc per on baixar cap a la zona de Can Canoge i, quan per fi puc arribar-hi, tornar cap a Sant Andreu per dins les urbanitzacions de Can Negre i la Creu de Sussalba.

FONT DE L'HERMANO

MIRADOR DEL PUIG DE L'ÀLIGA

VERTEX GEODÈSIC PROP DEL MIRADOR

cima

PUIG DE L'ÀLIGA (GRATALLOPS)

FONT DE SOCIES

TURÓ DE VALLCODINA

COTA MÀXIMA DE PALLEJÀ

Cota al final del Carrer Lleida a la urbanització Fontpineda. Aquest punt és la cota més alta dins del terme municipal de Pallejà