Tiempo en movimiento  2 horas 42 minutos

Fecha de realización junio 2018

3,1
6,1

cerca de Zelem, Flanders (Belgique)

park 'n hike @ Sint-Lambertuskerk @ Zelem
gps: Dorpsstraat, 3545 Halen

Vrije interpretatie van de mix van 4 Natuurpunt wandelingen met thema "Vallei van de Zwarte Beek. Deze is de plaats bij uitstek om te wandelen in de streek rond Lummen, Beringen, Halen en Hechtel-Eksel. Dit natuurgebied biedt meer dan 1500 hectare prachtige natuur waar je uren in kunt verdwalen. In het voorjaar maken wulpen en kieviten de wandeling extra boeiend. Dit is, van de vele geslaagde hikes van de laatste 6 maand, mijn mooiste.
Doen!

NP de Schurfert

E314.... Gedaan met de stilte

Información

Dit is de Beuken straat :)

Ruinas arqueológicas

Start 1.5km urban Zelem

Zelem

• Foto de bouwe

bouwe 02-dic-2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Erg leuke route om te lopen. In kader van tijd - vroeg donker in december en pas laat begonnen - iets aangepast. Laatste stuk door bebouwde kom - nogal contrast met het stuk door de “vrijdheid”

• Raf Claes 06-ene-2019

Heel mooie tocht. Gelopen in de winter. Zeker nog eens herhalen in het voorjaar of zomer.

• johan.begga 20-ene-2019

Gewandeld op een mooie winterdag, heel vroeg vertrokken in de vrieskou, met de opkomende zon. Ik moet beamen echt prachtig en ik kom ook zeker nog eens terug in het voorjaar. Ik wandel niet graag in de bebouwde kom maar dit stukje op het einde van de wandeling woog niet op tegen de twaalf km prachtige natuur die ik voordien heb mogen ervaren. Een aanrader!

• Foto de Trikke Van Roey

Trikke Van Roey 20-ene-2019

Merci voor jullie mooie commentaar! Ik probeer steeds lussen te tekenen op wikiloc / openstreetmap, en soms is er ècht geen andere manier om terug naar de start te wandelen dan een straat of steenweg. Vlaanderen hé 🤨