Descarga

8 de marzo de 2020

Fecha de realización

marzo 2020
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Viladrau, Catalunya (España)

Es surt de Viladrau, des de la plaça Major, pel carrer Pare Claret, Sant Segimon, trobant l'accés al camp de futbol i a l'altra banda hi ha l'inici del camí de Sant Segimon, que baixa a fins la riera Major, la creuem, passant per el costat del bosc, trobant el Molí Vell o Molí de Baix, es creua el torrent de Coll Pregon, seguin i trobem la masia dels Molins, desprès de pesar-la es deixa la pista i es pren el camí de l'esquerra, pujant entre els camps dels Molins, tot seguit s'entra al bosc, en deixar-lo sortim als camps de Can Bosc i a la pista, la seguim fins arribar a la masia se Can Bosc, aquí trobem la font del mateix nom, la deixem enrere fins trobar la riera de l'Erola, arribant al santuari de Mare de Déu de l'Erola, ara el camí comença a pujar amb força per la castanyeda Gran de Can Gat, es travessa el torrent de la Font de l'Or, hi ha una font del mateix nom, es continua ascendint passant per el Sot de la Figuera, arribant al del turó de l'Oratori, que hi ha un petit oratori d'obra, continuem puja’n decididament, més enllà es troben les Marrades, creuen dos torrents, en un indret de gran bellesa entre grans castanyers i faigs centenaris, amant a parar al collet de l'Estornell, es puja per la carena, arribant a Sant Segimon, que té a sobre, l'ermita de Sant Miquel dels Barretons. Per tornar desfem el camí fins al punt de sortida.