Descarga

-13 m

Tipo de ruta

Circular
  • Foto de 2020-09-27 Blanes, cala Sant Francesc, Cala Treumal, cala Santa Cristina

Tiempo

3 horas 14 minutos

Coordenadas

Fecha de subida

3 de octubre de 2020

Fecha de realización

septiembre 2020
Sé el primero en aplaudir
Comparte
-13 m

cerca de Blanes, Catalunya (España)

Blanes, cala Sant Francesc, cala de Treumal i Santa Cristina
Sortim de blanes, a la altura de la Puntaire i ens dirigim direcció carrer de l’Esperanza, passant per davant de la ermita de la Mare de Deu de l’Esperanza, comencem a pujar tot veient unes vistes de Blanes fins el Tordera, arribem al jardí Botànic Marimurtra, continuem prenen el camí de ronda a la dreta, que ens porta a la cala Sant Francesc, la creuem continuant per el camí de ronda fins que no podem seguir, pugem las escales que en el primer tram ens porten al carrer Fragata, en el segon tram arribem al carrer Mirador de la Cala, el seguim fins arribar a la tanca per a vehicles i a la rotonda, prenem a la dreta el GR-92, fins al jardí Botànic Pinya de Rosa, just al costat a la dreta, trobem una tanca per a vehicles, però amb pas per a vianants, el seguim fins a arribar a una tanca de unes cases, a on prenem un caminet a ma esquerra amb bastanta vegetació, que ens portarà fins la platja de Treumal, tot seguit la Cala de Santa Cristina, ara toca pujar una mica fins l’ermita de Santa Cristina, avui l’hem pogut visitar, continuem pujant fins a trobar el carrer del camí de Santa Cristina, el seguim a l’esquerra, fins al jardí de Pinya de Rosa, continuem per el mateix camí per el que hem anat, fins la rotonda de la entrada de Sant Francesc, però ara continuem rectes, fins trobar el primer trencament a l’esquerra i tot seguit a la dreta, prenem un corriol senyalitzat, aquet ens porta al darrera del jardí botànic, a un dels carrers de la urbanització, al prenem fins trobar el camí per el que hem vingut, tot desfent l’últim tram i arribant al punt de sortida.