Descarga

7 de octubre de 2020

Fecha de realización

octubre 2020
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Arribem amb cotxe fins a l’aparcament de Can Casades de Santa Fe, anem en direcció els Camps, just abans d’arribar-hi a la primera bifurcació anem a l’esquerra, seguin la pista, cada vegada es mes estreta i mes plena de vegetació, fins que es converteix en un corriol, el seguin i tot seguit arribem al Roc de la Guardiola, ara toca pujar una mica mes, prenem un corriol, que al final desemboca en una pista, que ens porta fins el Roc Perer, aquí gaudint de unes vistes espectaculars, continuem per la pista passant per els Ermaris de font Fosca, fageda Gran, passada aquesta arribem a un encreuament, amb una pista, però no la tenim que prendre, pues i a un corriol una mica amagat, enfront de la pista per la que em vingut, el prenem, tot seguit comença a baixa molt decididament, tot passant per l’Aveteda, l’Abraçada, tot seguit la font de Passavets, travessem la riera de Passavets, seguim el corriol que ens porta fins la carretera, just al encreuament del Convent, turó del Convent, els Maçaners, pla del Forn, cal Trompo, (a qui podríem tornar al punt de partida anant direcció a l’Avet Blau), però per caminar una mica mes, seguim, passat per la casa Partida, can Lleonart, pantà petit, la Fabriqueta, pantà gran, can Félix i els cotxes.