Descarga

Fecha de realización

enero 2022

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Usall, Catalunya (España)

Ruta apte per a tot-hom. Nosaltres vam agafar el track de "Qfelip" i vam anar bé fins que vam arribar als camps de Ca l'Oriol on el camí passava entre dos camps que ara s'havien convertit en un de sol i no es veia el camí. En aquest track, veureu que cal resseguir a la dreta la vora del camp fins arribar al camí ampla que va a Ca l'Oriol. Com veureu, a Fontcoberta nosaltres vam seguir el corriol que indicava el track de "Qfelip" però quan havíem fet uns quants metres el track se'ns desviava cap a dins un bosc i no seguia el camí encaixonat i fresat; vam pensar que anàvem malament i vam tornar enrere i agafarem la carretera per tornar al punt de sortida. Comento això perquè desprès mirat be en el mapa topogràfic aquest senyor va fer una guinyada per dins del bosc per desprès tornar al camí fresat. En definitiva, vam fer un tram de carretera que no era necessari.